Ciężki dzień po – poradnik przetrwania

DSC00981

Bez względu na to czy jest się pracowitym prawnikiem, sumiennym naukowcem, poważanym mecenasem, taki dzień wcześniej czy później dopada człowieka. Na ogół następuje po upojnej nocy sylwestrowej, którą nie wypadało spędzić bez dawki alkoholu. Pomogę Wam chociaż w małym stopniu uporać się z przykrymi konsekwencjami nocnego szaleństwa.

1. Woda.

– jesteście odwodnieni, dlatego boli Was głowa.

2. Sen.

– w ten sposób organizm się regeneruje, a nie dodatkowo przemęcza

3. Prysznic.

– ożyźwicie Wasze ciało, a oczyszczona skóra będzie lepiej oddychać.

4. Rosół, bulion bądź jajecznica.

– dodadzą Wam witalności i zmuszą do trawienia.

5. Sok pomidorowy.

– zawiera potas, więc ureguluje Wasz rytm serca i przewodnictwo nerwowe

6. Banany.

– również zawierają potas, a dodatkowo zawarta w nich fruktoza doda Wam energii.

7. Miód rozpuszczony w szklance wody z cytryną.

– wspomoże Wasz metabolizm i oczyści zatruty organizm.

8. Sok z ogórków lub kiszonej kapusty.

– zawiera dużo sodu, który zatrzymuje wodę w Waszym cele, jednocześnie słony smak powoduje u Was większe pragnienie (nawadniacie organizm).

9. Herbata z imbiru

– przyspieszy Was proces detoksacji – organizm wyprodukuje więcej enzymów potrzebnych wątrobie.

10. Napar z mięty i rumianku.

– uśmierzy Wasze mdłości.

11. Spacer.

– dotleni Was i pozwoli łatwiej zmetabolizować alkohol.

12. Aktywność fizyczna.

– wypocenie alkoholu nie będzie dla Was łatwe, ale za to skuteczne.

***

Najmądrzej jest nie pić wcale, albo wyłącznie tyle, ile nasz organizm zdoła przyjąć bez szwanku. Jednak tym stwierdzeniem wcale nie odkryłam Ameryki, zatem moje powyższe porady warto zapamiętać na przyszłość. A z dzisiejszymi „chorymi” łączę się w bólu i życzę im zdrowego Nowego Roku.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *